مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 17:152020-12-16ورزشي

اصغری مقدم: کار بازیکن مس قابل تقدیر است/سطح بازی بسیار بالا بود


سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: بازی نخست لیگ برتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

- جواد اصغری مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پیروزی 4 بر 3 تیم فوتسال سن ایچ ساوه مقابل مس سونگون ورزقان اظهار داشت: با تلاش بازیکنان توانستیم یک بازی بسیار خوب انجام دهیم و در نهایت هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

اصغری مقدم خاطرنشان کرد: دو تیم سن ایچ و مس سونگون توانستند بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند و این بازی از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود، به بازیکنان خود و تیم حریف بابت این بازی زیبا تبریک عرض می کنم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با بیان اینکه بازیکن مس سونگون یک حرکت فوق العاده انجام داد، افزود: در حالی که دروازه بان ما بر روی زمین افتاده بود، بازیکنان متوجه این موضوع نشدند و به سمت دروازه مس حرکت کردند اما تیم حریف توانست صاحب توپ شود اما در نهایت در یک حرکت بسیار اخلاقی و شگفت آور محمد حسین درخشانی بازیکن تیم مس توپ را وارد دروازه ما نکرد و به بیرون زد، باید بگویم فوتسال کشور نیاز به چنین رفتارهایی دارد و قطعاً حرکت درخشانی قابل تقدیر است.

اصغری مقدم در پاسخ به این سوال که چه نظری درخصوص عملکرد داوران بازی دارد، بیان داشت: کاری به برتری ما در این دیدار ندارم اما در خصوص داوری باید بگویم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغری مقدم: کار بازیکن مس قابل تقدیر است/سطح بازی بسیار بالا بود

اصغری مقدم: کار بازیکن مس قابل تقدیر است/سطح بازی بسیار بالا بود