مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-16سياسي

مدیر بهزیستی آبادان از کار معلق شد


طرح ضربتی جمع آوری نزدیک به 200 نفر از معتادان سرگردان در سطح شهرستان آبادان در حالی اجرا شد که به دستور فرماندار ویژه آبادان و بر اساس آنچه کم کاری در این حوزه نامیده شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، با ابلاغ ریاست شورای تامین شهرستان آبادان طرح ضربتی جمع آوری نزدیک به 200 نفر از معتادین سرگردان در سطح شهرستان آبادان در حالی اجرا شد که به دستور فرماندار ویژه آبادان و بر اساس آنچه کم کاری در این حوزه نامیده شد، رییس اداره بهزیستی شهرستان آبادان از کار خود معلق شد.

سید زین العابدین  موسوی فرماندار ویژه آبادان در این خصوص اظهار کرد :در حال بررسی هستیم که اگر در این خصوص  از سوی شهرداری نیز قصوری وجود داشته باشد قطعاً برخوردهای لازم را انجام دهیم.

شایان ذکر است این طرح ادامه دار خواهد بود.

  فرماندار آبادان گفت: پس از بازدید میدانی به همراه اعضای شورای تامین در روزهای گذشته از سطح شهر پیرامون وضعیت نامناسب سرگردانی معتادین در اماکن عمومی و معابر، ساعتی پیش طرح ضربتی جمع آوری بیش از 200 معتاد از سطح شهرستان آبادان انجام شد.

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: در روزهای گذشته و ماه های اخیر تماس ها و گلایه های زیادی از شهروندان، خانواده ها و مردم آبادان در خصوص وضعیت نابسامان سرگردانی و اتراق معتادین در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بهزیستی آبادان از کار معلق شد

مدیر بهزیستی آبادان از کار معلق شد