مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 16:552020-12-16فرهنگي

معرفی موسیقی سنتی ایرانی و حافظ خوانی فارسی آموزان ژاپنی


نشست تخصصی و کارگاه آموزشی معرفی موسیقی سنتی ایرانی به همراه حافظ خوانی فارسی آموزان ژاپنی و اجرای سنتور به مناسبت شب یلدا توسط رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن برگزار می شود.

- نشست تخصصی و کارگاه آموزشی معرفی موسیقی سنتی ایرانی به همراه حافظ خوانی فارسی آموزان ژاپنی و اجرای سنتور به مناسبت شب یلدا توسط رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن در سه سال گذشته و همزمان با شب یلدا یکی از مهمترین آداب، رسوم و آیین های سنتی و باستانی ایران، ویژه برنامه شبی با ایرانیان را را با حضور فرهنگ دوستان و علاقه مندان ژاپنی و ایرانی به صورت حضوری به همراه اجرای موسیقی سنتی برگزار می کرد.

در همین راستا و به دلیل شیوع کرونا که امکان اجرای حضوری این برنامه وجود ندارد، رایزنی فرهنگی در ادامه برگزاری سلسله نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی در فضای مجازی، سمینار مجازی معرفی موسیقی سنتی ایرانی برپا می شود.

در این برنامه کازونه ایواساکی هنرمند برجسته و علاقه مند ژاپنی که به موسیقی سنتی ایرانی تسلط دارد به ارائه سخنرانی و توضیحای در این زمینه خواهد پرداخت و سپس به اجرای سنتور به صورت زنده می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی موسیقی سنتی ایرانی و حافظ خوانی فارسی آموزان ژاپنی

معرفی موسیقی سنتی ایرانی و حافظ خوانی فارسی آموزان ژاپنی