مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-16اقتصادي

سرمایه گذاری34 میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مسکن نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال 5 هزار خدمت مسکن با 34 میلیارد و 755 میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد و مساعدت های خیران زنجانی به مددجویان ارائه شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف کمیته امداد مسکن است که در این زمینه با بهره گیری از ظرفیت خیرین اقدامات لازم انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از ارکان مهم توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از راهبردهای مهم کمیته امداد است، گفت: در این راستا از ظرفیت های درون و برون سازمانی و هم افزایی خیرین بهره گرفته شده و به صورت خدمات معوض و بلاعوض حمایت های لازم انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: امسال 5 هزار خدمت مسکن در قالب ساخت، خرید، بهسازی، مقام سازی، تعمیرات کلی و جزیی، احداث سرویس بهداشتی و حمام و بازسازی مساکن آسیب دیده از بارندگی به مددجویان ارائه شده است.

صفری افزود: برای ارائه این خدمات 34 میلیارد و 755 میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد و مساعدت های خیران زنجانی سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه گازکشی به منازل مددجویان تحت حمایت و احداث سرویس بهداشتی و حمام برای جامعه هدف این نهاد از محورهای اجرایی این نهاد مقدس است، تصریح کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری34 میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مسکن نیازمندان

سرمایه گذاری34 میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مسکن نیازمندان