مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 16:202020-12-16سياسي

نقش دانشگاه ها در حوزه اجرایی باید بیشتر شود


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر افزایش نقش دانشگاه در حوزه اجرایی، گفت: باید بخش های اجرایی و خدماتی را تقاضامحور و دانشگاه ها را مأموریت گرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پورمحمدی در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهش گران و فناوران برگزیده استان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: هرچند رسالت دانشگاه ها، تولید علم و پژوهش های علمی است، اما نقش دانشگاه در دنیای امروز تفاوت کرده و به سمت تلفیق علم و عمل پیش رفته اند.

وی با بیان اینکه کشور ما در تولید علم پیشرفت های خوبی داشته است، افزود: در بحث فناوری باید کارهای بیشتری صورت گیرد و بتوانیم علم تولیدشده را به ثروت و محصول تبدیل کنیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در این زمینه در کشور و استان شروع شده و شاهد موفقیت های خوبی در قالب جشنواره ها و نمایشگاه های فناوری هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به مزیت های استان در حوزه صنعت و تولید اشاره کرد و گفت: در کنار این مزیت ها، آذربایجان شرقی یک استان دانشگاهی است و باید نقش دانشگاه در حوزه های مختلف اجرایی و خدماتی افزایش یابد.

وی با تأکید بر اینکه ارتباط بخش صنعت و تولید با دانشگاه باید بیشتر شود، افزود: باید تلاش کنیم تا بخش های اجرایی، تقاضامحور و دانشگاه ها مأموریت گرا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دانشگاه ها در حوزه اجرایی باید بیشتر شود

نقش دانشگاه ها در حوزه اجرایی باید بیشتر شود