مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-16سياسي

یادداشت رسمی ایران در محکومیت گزارش مغرضانه کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس


یادداشت رسمی ایران در محکومیت گزارش مغرضانه کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (چهارشنبه) در توییترش در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس در خصوص ایران نوشت: گزارش کمیته ای در پارلمان انگلیس پیرامون ایران، مصوبه و جمع بندی پارلمان انگلیس نمی باشد و به مصوبه پارلمان هم تبدیل نخواهد شد.

وی افزود: این گزارش در جمع بسیار محدودی با رهیافتی کاملا خصمانه و بر مبنای تحلیل و توصیه های صهیونیست ها و منافقین برای آخرین تاثیرگذاری ها بر تحولات آینده تهیه شده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن اضافه کرد: تام توگندهات هماهنگ کننده تهیه این گزارش، بلندگوی منافقین و جریان های برانداز می باشد.

وی تصریح کرد: این گزارش هیچگونه مشروعیت و ارزشی ندارد و سفارت کشورمان طی یادداشتی رسمی به وزارت خارجه انگلیس، تهیه چنین گزارشی از سوی برخی نمایندگان افراطی مجلس انگلیس را شدیدا محکوم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس در گزارشی مغرضانه از دولت جانسون درخواست کرد تا اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی در پیش بگیرد و به دنبال جایگزینی برای برجام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت رسمی ایران در محکومیت گزارش مغرضانه کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس

یادداشت رسمی ایران در محکومیت گزارش مغرضانه کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس