مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-16اقتصادي

حفر 150 حلقه چاه جذبی در اردکان


شهردار اردکان از حفر 150 حلقه چاه جذبی به منظور رفع آب گرفتگی خیابان ها و معابر شهر تا پایان سال در اردکان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردکان، مصطفی پوردهقان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهرستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش آمده در این بارندگی ها اخیر اردکان برگزار شد، با اشاره به آب گرفتگی خیابان ها و معابر شهر بر برنامه ریزی برای جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه تأکید کرد.

وی افزود: از حفر 150 حلقه چاه جذبی برای دفع آب های سطحی و هدایت آب به لایه های زیرزمینی تا پایان سال جاری و با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در اردکان خبر داد.

شهردار اردکان با اشاره به این که اکثر نقاط آبگیر شهر شناسایی شده است، گفت: به منظور جلوگیری از تجمع آب هنگام بارندگی، عملیات حفر چاه جذبی انجام می شود که برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی سطح شهر و ایجاد معابر ایمن با تردد مطلوب امری ضروری است تا در فصل بارندگی شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

️رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری اردکان با بیان این که آب باران نباید به درون شبکه فاضلاب خانگی تخلیه شود، تصریح کرد: آب باران باید به صورت جداگانه به درون چاه های جاذب دفع آب باران هدایت شود زیرا ذخیره آبی برخی از این چاه ها قابلیت استفاده برای آبیاری فضای سبز نیز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر 150 حلقه چاه جذبی در اردکان

حفر 150 حلقه چاه جذبی در اردکان