مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-16سياسي

تحقیق و پژوهش نیاز ضروری عصر علوم انسانی است


نشست مجازی نقد و بررسی کتاب های «پارادایم های تحقیق در علوم انسانی» و «طراحی پژوهش های اجتماعی» اثر نورمن بلیکی از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی برگزار شد.

- ایسنا/گیلان نشست مجازی نقد و بررسی کتاب های پارادایم های تحقیق در علوم انسانی و طراحی پژوهش های اجتماعی اثر نورمن بلیکی از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی برگزار شد.

علی وارسته در نشست مذکور که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، اظهار کرد: هفته پژوهش فرصتی است تا بتوانیم با استفاده از علم، دانایی و توانایی جامعه را به رشد و اعتلا برسانیم.

وی نورمن بلیکی را یکی از تئوریسین های حوزه علوم اجتماعی دانست و افزود: بلیکی از جمله اساتید بنام حوزه پژوهش، روش تحقیق و علوم اجتماعی است و کتاب پارادایم های تحقیق در علوم انسانی او توسط دکتر سید حمیدرضا حسنی، دکتر محمدتقی ایمان و دکتر سید مسعود ماجدی ترجمه شده است.

عضو هیئت علمی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، از نورمن بلیکی به عنوان استاد جامعه شناسی یاد کرد و گفت: کتاب مذکور کتاب درسی محسوب می شود و بلیکی پس از 25 سال فعالیت در حوزه فلسفه علم، علوم اجتماعی، روش شناسی تحقیقات اجتماعی و روش های کمی و کیفی تحقیق آن را تالیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و پژوهش نیاز ضروری عصر علوم انسانی است

تحقیق و پژوهش نیاز ضروری عصر علوم انسانی است