مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-16اجتماعي

تجلیل از مدال آوران لیگ علمی پایا در نهاوند


مدال آوران لیگ علمی پایا در شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز در مراسمی که با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی و دانش آموزان دوره متوسطه شرکت کننده در مسابقات علمی پایا در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش نهاوند برگزار شد از مدال آوران لیگ علمی پایا تجلیل به عمل آمد.

 مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در مسابقات علمی پایا که از سطح علمی بالایی برخوردار می باشد دانش آموزان دبیرستان دخترانه فاطمیه متوسطه اول استعدادهای درخشان این شهرستان موفق شدند که در سطح کشور رتبه سوم را بدست آورند.

محمدحسین دارایی افزود: همچنین تیم علمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از دبیرستان امام علی(ع) نیز موفق شدند در سطح شهرستان رتبه اول را کسب و به مرحله استانی راه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در شهریورماه به صورت مجازی برگزار شد اظهار کرد: در این مرحله تیم دبیرستان فرزانگان از حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهیده ابوالقاضی شهرستان نهاوند، تنها تیمی بود که از استان همدان به مرحله نهایی و کشوری راه پیدا کرد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: این تیم متشکل از خانم ها هستی آسمانه، یاسمین سادات حسینی، زهرا قیاسی، صبا زنگنه و زهرا گلپایگانی، دانش آموزان پایه نهم دبیرستان سمپاد فرزانگان به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدال آوران لیگ علمی پایا در نهاوند

تجلیل از مدال آوران لیگ علمی پایا در نهاوند