مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-16سياسي

افزایش فعالیت های جهادی در قرارگاه شهید سلیمانی خرم بید


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم بید گفت: هیئات مذهبی و تشکل های قرآنی در شهرستان خرمبید خط مقدم طرح فرهنگی اجتماعی شهید سلیمانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم بید با برگزاری جلسات متعدد با گروه ها و تشکل های مردمی در جهت ایجاد انسجام و عملیاتی کردن طرح مکتب شهید سلیمانی، برنامه ها و فعالیت های خود را شروع کرد.

وی تاکید کرد: فعالان فرهنگی مساجد، هیئات مذهبی و تشکل های قرآنی و مردمی، خط مقدم در طرح فرهنگی اجتماعی شهید سلیمانی هستند.

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: به همت اداره تبلیغات اسلامی، کارگاه آموزشی تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی با حضور حجت الاسلام همایی معاونت تهذیب حوزه های علمیه و مسؤول گروه جهادی تغسیل و تجهیز اموات کرونایی استان فارس و آموزش 40 نفر از مبلغین و داوطلبین خواهر و برادر این شهرستان در حوزه علمیه امام صادق (ع) صفا شهر برگزار شد.

وی همچنین گفت: این دو گروه جهادی علاوه بر مشارکت در امر تجهیز اموات کرونایی، به مدافعان سلامت در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان و حتی بیماران کرونایی در منازل، خدمت رسانی می کنند.

اکبری یاداور شد: همراهی و همکاری برخی هیئت های مذهبی شهرستان ازجمله هیئت رزمندگان اسلام و مؤسسه خیریه مشهد مرغاب تولید و توزیع 15 هزار ماسک، یک هزار و 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فعالیت های جهادی در قرارگاه شهید سلیمانی خرم بید

افزایش فعالیت های جهادی در قرارگاه شهید سلیمانی خرم بید