مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-16اجتماعي

احداث پارکینگ برای استقرار خودروهای سنگین در خارج از شهر بروجن


برای جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در مناطق مسکونی شهرستان بروجن با پیگیری های انجام شده مقرر شد، شهرداری یک پارکینگ در خارج از شهر برای استقرار خودروهای سنگین در نظر بگیرد و این مکان باید دارای امنیت بالایی نیز باشد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بروجن گفت: برای جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در مناطق مسکونی شهرستان بروجن با پیگیری های انجام شده مقرر شد، شهرداری یک پارکینگ در خارج از شهر برای استقرار خودروهای سنگین در نظر بگیرد و این مکان باید دارای امنیت بالایی نیز باشد.

مسعود ملکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تردد خودروهای سنگین در مناطق مسکونی شهر بروجن و گلایه شهروندان در رابطه با این موضوع، اظهار کرد: این مسئله از گذشته تاکنون همواره محل گلایه شهروندان بوده و مشکلاتی را در پی داشته است.

فرماندار شهرستان بروجن افزود: جلسات متعددی برای حل این مشکل با دستگاه های متولی از جمله راهداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری و مقامات قضایی در بحث نظم و انضباط شهری در این شهرستان برگزار شد، مقرر شد در گام اول شهرداری یک پارکینگ در خارج از شهر برای استقرار خودروهای سنگین در نظر بگیرد و این مکان دارای امنیت بالایی نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارکینگ برای استقرار خودروهای سنگین در خارج از شهر بروجن

احداث پارکینگ برای استقرار خودروهای سنگین در خارج از شهر بروجن