مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-16بين الملل

تیم تحقیقات درباره جنایات استرالیا در افغانستان منصوب شد


پس از انتشار گزارشی جنجالی از جنایات استرالیا در افغانستان، نخست وزیر این کشور تیم چهارنفره ای را برای تحقیقات گسترده درباره این جنایات منصوب کرد که از 15 دی آغاز به کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از اعترافات دولت استرالیا به جنایات نظامیان این کشور در افغانستان، دولت اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا تیم چهار نفره ای را برای هدایت تحقیقات گسترده در خصوص جنایات جنگی نیروهای ویژه استرالیا در افغانستان معرفی کرد.

بنا بر گزارش یاهونیوز ، کریس مورایتیس دبیر فعلی اداره دادستانی کل استرالیا قرار است به عنوان مدیر کل دفتر بازرس ویژه تحقیقات درباره جنایات استرالیا در افغانستان فعالیت داشته باشد.

طبق این گزارش، راس بارنت معاون سابق کمیسیونر اداره پلیس کویینزلند به عنوان مدیر تحقیقات منصوب شده است و پیتر داتون وزیر امور داخلی استرالیا نیز اعلام کرده است که این تیم تحقیقات از چهارم ژانویه 2021 (15 دی ماه) کار خود را آغاز خواهد کرد.

داتون در بیانیه ای گفت: وظیفه این افراد برجسته که برای این وظیفه منصوب شده اند، بسیار  چالش برانگیز است و همانطور که نخست وزیر تصریح کرده، برای استرالیا دشوار است.

آنها انبوهی از تجربه را به این اداره ای که قرار است کار مهمی را انجام دهد، می آورند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم تحقیقات درباره جنایات استرالیا در افغانستان منصوب شد

تیم تحقیقات درباره جنایات استرالیا در افغانستان منصوب شد