مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-16سياسي

اصلاح و تربیت به شیوه ی علمی و پژوهشی، پایدارتر است


در راستای گسترش تعاملات بین سازمانی و استفاده از ظرفیت دانشگاه به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی در زندان های استان یزد، تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی مشترک میان اداره کل زندان های استان یزد با دانشگاه میبد منعقد شد.

- ایسنا/یزد در راستای گسترش تعاملات بین سازمانی و استفاده از ظرفیت دانشگاه به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی در زندان های استان یزد، تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی مشترک میان اداره کل زندان های استان یزد با دانشگاه میبد منعقد شد.

حسین سبزواری سرپرست اداره کل زندان های استان یزد در نشست با رییس و معاون دانشگاه میبد گفت: اصلاح و تربیت مددجویان با شیوه های علمی و پژوهشی پایدارتر خواهد بود و این مسئله مهمی است که در اولویت کاری قرار دارد.

وی با اشاره به تاکیدات رییس سازمان زندان ها مبنی بر حرکت جهادی در حوزه اصلاح و تربیت، افزود: تلاش برای جلوگیری بازگشت مجدد مددجویان به زندان یک اصل کلی در کار ما محسوب می شود که می توان با پژوهش و کار علمی به این مهم دست یافت.

سبزواری در ادامه اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و تربیتی ویژه ی مددجویان در تمام زندان های استان انجام می شود اما با پژوهش و کار علمی می توانیم به گونه ای عمل کنیم که این اقدامات به صورت ویژه و عمیق بر روی مددجویان تاثیر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و تربیت به شیوه ی علمی و پژوهشی، پایدارتر است

اصلاح و تربیت به شیوه ی علمی و پژوهشی، پایدارتر است