مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-16دانش

فعالیت پژوهشی در دانشگاه آزاد قزوین قوی تر از گذشته


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تصریح کرد: فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همانند سایر فعالیت های دانشگاه علی رغم شیوع کرونا همانند گذشته و در تعدادی از زمینه ها حتی قوی تر از گذشته در حال اجراست.

- ایسنا/قزوین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تصریح کرد: فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همانند سایر فعالیت های دانشگاه علی رغم شیوع کرونا همانند گذشته و در تعدادی از زمینه ها حتی قوی تر از گذشته در حال اجراست.

در راستای مقابله با ویروس کرونا طراحی و ساخت ربات پایه متحرک ضدعفونی کننده ی فضاها با اشعه UV با توانایی ناوبری هوشمند، طراحی و ساخت ربات پرنده با توانایی پایش دمای بدن افراد مشکوک به تب و بیماری و طراحی و ساخت ربات پرستار در دستور کار قرار گرفت.

اسماعیل مهدی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید برای هفته پژوهش و فناوری درنظر گرفته شده است که تأکیدی بر نگرش کاربردی و صنعتی به فعالیت های پژوهشی دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز به عنوان یک دانشگاه صنعتی، پژوهش را جزو ارکان اصلی خود در نظر گرفته است و در سنوات گذشته موفقیت های چشمگیری در سطوح منطقه ای، ملی و بین المللی کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پژوهشی در دانشگاه آزاد قزوین قوی تر از گذشته

فعالیت پژوهشی در دانشگاه آزاد قزوین قوی تر از گذشته