مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-16اجتماعي

راه اندازی پویش های یلدای زینبی و مجازی در فارس


رییس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس از راه اندازی دو پویش یلدای زینبی با هدف تقدیر از کادر درمان و پویش یلدای مجازی در سراسر استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس از راه اندازی دو پویش یلدای زینبی با هدف تقدیر از کادر درمان و پویش یلدای مجازی در سراسر استان خبر داد.

سعید خادمی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به اینکه امسال بر این باوریم باید در فرهنگسازی در زمینه دعوت از مردم برای پرهیز از برگزاری جشن یلدا به صورت حضوری، نقش داشته باشیم اقدام به راه اندازی این دو پویش کردیم او افزود: طرح ریزی سلسله جشن هایی تحت عنوان یلدای زینبی با رویکرد میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار و با هدف تقدیر از کادر درمان انجام شده و در قالب این پویش فرهنگیان و دانش آموزان با ارایه برنامه های فرهنگی و هنری قابلیت های خود را به نمایش می گذارند.

رییس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: این پویش روزهای 29 و 30 آذرماه از طریق کانال های فارس فرهنگی و مدیران فارس مربوط به آموزش و پرورش فارس به اشتراک گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش های یلدای زینبی و مجازی در فارس

راه اندازی پویش های یلدای زینبی و مجازی در فارس