مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-16اقتصادي

کارکنان شهرداری حسینیه 9 ماه حقوق نگرفتند


شهردار شهر حسینیه با اشاره به 9 ماه عقب افتادن حقوق کارکنان شهرداری حسینیه، گفت: حدود 70 تا 80 میلیون تومان ارزش افزوده دریافت می کنیم درحالی که حقوقی که باید به نیروی شهرداری پرداخت کنیم 210 میلیون تومان است.

- حسین محسنی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه حدود 9 ماه حقوق کارمندان و کارگران شهرداری حسینیه عقب افتاده است، اظهار کرد: قبل از سال 96 پرداخت ارزش افزوده به شهرها بر اساس توسعه نیافتگی(محرومیت) بود اما از سال 96 به بعد پرداخت ارزش افزوده بر اساس جمعیت لحاظ شد در حالی که جمعیت شهر حسینیه یکهزارو 830 نفر است.

وی با اشاره به منابع درآمدی شهرداری ها، افزود: شهرداری ها از دو منبع پول دریافت می کنند، یک منبع سوخت که توسط سازمان شهرداری ها و دوم  ارزش افزوده ای که اداره مالیاتی استان به ما پرداخت می کند.

شهردار شهر حسینیه گفت: مجموع پولی که سازمان شهرداری ها و اداره مالیاتی استان به ما پرداخت می کند حدود 70 تا 80 میلیون تومان است درحالی که حقوقی که باید به نیروی شهرداری پرداخت کنیم 210 میلیون تومان است.

محسنی با بیان اینکه درآمد امسال شهرداری حسینیه به میلیون تومان نمی رسد، عنوان کرد: شهری که منطقه محروم است و 90 درصد مردم آن تحت پوشش کمیته امداد هستند، قطعاً ساخت و سازی در آن صورت نمی گیرد که درآمدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان شهرداری حسینیه 9 ماه حقوق نگرفتند

کارکنان شهرداری حسینیه 9 ماه حقوق نگرفتند