مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-16پزشكي

از این داروخانه به آن داروخانه دنبال انسولین


کمبود انسولین هنوز هم از مشکلات اساسی کشور است، مشکلی که انگار قصد حل شدن ندارد و حال بیماران مجبورند نوع انسولین مصرفی خود را تغییر دهند تا به دلیل کمبود نوعی از انسولین دچار عوارض سوء بیماری نشوند.

خبرگزاری ایسنا، هفته گذشته در گزارش مثنوی هفتاد من انسولین به کجا رسید؟ به موضوع کمبود انسولین و مستاصل بودن بیماران دیابتی برای دریافت مقدار کافی انسولین پرداخت، کمبودی که هنوز هم برطرف نشده و بیماران ناگزیرند درد و رنج پیدا کردن را مضاعف بر درد بیماری خود تحمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئولان این مشکل را تنها متعلق به خراسان جنوبی ندانسته و معتقدند این مشکل باید با تدابیر کشوری حل شود.

اما که می تواند حال بیماری را درک کند که از این داروخانه به آن داروخانه دنبال انسولین است؟ شهروندان از کمبود انسولین و یا نبودش در داروخانه ها شکایت دارند، بیشترشان نوع انسولین خود را تغییر دادند تا بتوانند این دارو را حتما بگیرند.

پای درددلشان که می نشینی از ساعت ها گشتن و نیافتن می گویند و جواب داروخانه داران که می گویند کمیاب است.

به پزشکت بگو نوع انسولین را عوض کند.

بیماران با مشورت پزشک فرم انسولین مصرفی خود را تغییر دهند غلامرضا آهنی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از پیگیری ها برای حل این مشکل می گوید و به خبرنگاران اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این داروخانه به آن داروخانه دنبال انسولین

از این داروخانه به آن داروخانه دنبال انسولین