مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-16اقتصادي

تکمیل مجتمع آبرسانی عقدای اردکان با 1.5 میلیارد تومان


مجری طرح های مهم آب و فاضلاب استان یزد از پیشرفت 80 درصدی مجتمع آبرسانی عقدا در شهرستان اردکان خبر داد و تکمیل این طرح که 72 خانوار روستایی را از شبکه آب پایدار بهره مند خواهد کرد، - ایسنا/یزد مجری طرح های مهم آب و فاضلاب استان یزد از پیشرفت 80 درصدی مجتمع آبرسانی عقدا در شهرستان اردکان خبر داد و تکمیل این طرح که 72 خانوار روستایی را از شبکه آب پایدار بهره مند خواهد کرد، نیازمند 1.

5 میلیارد تومان است.

سید جلیل موسوی در همین رابطه با اشاره به ضرورت تامین آب روستاهای عقدا، گفت: با اجرای فاز سوم مجتمع آبرسانی عقدا، شش روستای کذابچه، بلیل، پارز، دوگان، زرجوع و ولوسک تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار می گیرند که در حال حاضر این فاز از طرح پیشرفت فیزیکی 65 درصدی دارد.

وی اظهار کرد: این فاز از طرح شامل ایجاد چهار باب مخزن در مجموع به ظرفیت 250 مترمکعب و راه اندازی دو باب ایستگاه پمپاژ با دبی مجموع هفت لیتر بر ثانیه است.

موسوی همچنین بیان کرد: برای ایجاد این مجتمع آب رسانی تاکنون پنج هزار و 700 متر خط انتقال اجرا شده است و چهار هزار و 200 متر خط انتقال نیز در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد : برای اجرای این طرح آب آشامیدنی تاکنون حدود 20 میلیارد ریال هزینه شده که تکمیل آن نیازمند اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع آبرسانی عقدای اردکان با 1.5 میلیارد تومان

تکمیل مجتمع آبرسانی عقدای اردکان با 1.5 میلیارد تومان