مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-16ورزشي

اُ سالیوان با ورود به 45 سالگی: استقامت سال های گذشته را ندارم!


رونی اُ سالیوان که به تازگی تولد 45 سالگی خود را جشن گرفته در اظهاراتی جالب بیان کرد که دیگر استقامت سال های گذشته را ندارد.

- اُ سالیوان با ورود به 45 سالگی: استقامت سال های گذشته را ندارم! رونی اُ سالیوان که به تازگی تولد 45 سالگی خود را جشن گرفته در اظهاراتی جالب بیان کرد که دیگر استقامت سال های گذشته را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رونی اُ سالیوان مرد شماره 3 اسنوکر جهان که در مسابقات گرندپری حضور دارد موفق شد در دور اول این رقابتها علی کارتر، نفر 22 رنکینگ جهانی را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات برسد.

اُ سالیوان با این پیروزی باید در مرحله ی بعد به مصاف بری هاوکینز، نفر 21 جهان برود.

رونی در حالی در این مسابقات شرکت کرده که یک شنبه شب در فینال رقابت های اسنوکر آزاد اسکاتلند 2020 از مارک سلبی (نفر چهارم رنکینگ اسنوکر جهان) با نتیجه سنگین 9 بر 3 شکست خورد.

اُ سالیوان بعد از شکست در فینال این رقابت ها به گفته خودش دو مسافت 8 مایلی را دویده اما هنوز هم احساس دارد که توانایی لازم برای ریکاوری سریع به منظور کسب عنوان را ندارد.

او پس از پیروزی در اولین دیدار در مسابقات گرند پری اظهارات جالبی کرده است و گفت: پس از کسب ششمین عنوان قهرمانی در مرداد ماه، حدود 10 روز زمان برد تا بتوانم ریکاوری کنم! او ادامه داد: پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُ سالیوان با ورود به 45 سالگی: استقامت سال های گذشته را ندارم!

اُ سالیوان با ورود به 45 سالگی: استقامت سال های گذشته را ندارم!