مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-16سياسي

لزوم انجام مساعدت های لازم برای تامین مسکن نیازمندان


امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه مسؤولان باید مساعدت های لازم را برای تامین مسکن نیازمندان انجام دهند در خواست کرد، با اختصاص زمین شرایط لازم در اختیار مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان برای تامین مسکن نیازمندان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام جعفر رحیمی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره به مشکلات تامین مسکن از مدیران و مسؤولان خواست تا با اختصاص سهمیه ای خاص در وام های حمایتی و کمک های بلاعوض، مشکلات مسکن نیازمندان ساکن در مناطقی همچون شریف آباد، حسین آباد و ساسکین را بر طرف و گره کور پروژه 12 واحده را حل کنند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر مساعدت های مختلف برای رفع مشکلات بخش مسکن، از مدیرکل بنیاد مسکن استان درخواست کرد تا با اختصاص زمین شرایط لازم را در اختیار مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان در راستای تامین مسکن نیازمندان قرار داده و با رفع مشکل ضمانت در بانک های منطقه، شرایط اخذ وام برای نیازمندان را سهل تر کنند.

وی با اشاره به نیاز به مسکن در روستاهایی نزدیک نظیر فنوش آباد و .

خواهان اختصاص زمین و کمک های مالی به نیازمندان فاقد مسکن در این مناطق شد.

در ادامه جلسه، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در سطح شهرستان ابهر و استان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انجام مساعدت های لازم برای تامین مسکن نیازمندان

لزوم انجام مساعدت های لازم برای تامین مسکن نیازمندان