مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 20:452020-12-15سياسي

پژوهش های دینی به عرصه آموزش وارد شود


نسبت آموزش و پژوهش ما تعریف نشده است چه آنکه در متن آموزش ما نه فراورده های پژوهش های جدید ما و نه نتیجه های روش شناسی های ما هیچ کدام حضور پیدا نمی کند.

- ایسنا/لرستان عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نسبت آموزش و پژوهش ما تعریف نشده است چه آنکه در متن آموزش ما نه فراورده های پژوهش های جدید ما و نه نتیجه های روش شناسی های ما هیچ کدام حضور پیدا نمی کند.

آیت الله احمد مبلغی در مراسم هفته پژوهش در مدرسه عالی فقه و علوم اسلامی که 25 آذرماه برگزار شد با بیان اینکه پژوهش به ویژه در حوزه های علمیه از نظر آسیب های روشی و اولویت بندی، با کاستی ها، خلأها و آسیب هایی مواجه است، اظهار کرد: باید در یک مرحله پیشینی از نظر رتبه ای، پژوهش پژوهی دینی داشته باشیم، به این معنا که خود پژوهش دینی را مورد پژوهش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اگر این پژوهش صورت گیرد، ریل گذاری، اولویت بندی پژوهشی و همه شئون متلعق به پژوهش دینی در این پژوهش دینی شناخته می شود، افزود: در عرصه پژوهش پژوهشی در حوزه دین هفت محور اساسی، مهم و جدی دارد و هر کدام از آنها نیازمند مطالعات و بحث های ویژه ای است که نقش آن به شکل مستوفا ولو نسبی ارائه و عرضه شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما باید یک تعریف دقیق با ابعاد و اضلاع پژوهش دینی در اختیار داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های دینی به عرصه آموزش وارد شود

پژوهش های دینی به عرصه آموزش وارد شود