مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-15سياسي

توسعه علمی بشر مرهون صنعت چاپ است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نقش ویژه چاپ در ترقی و توسعه بشری گفت: با ظهور صنعت چاپ، اطلاعات، علم و آگاهی بشری روند توسعه و تمدن نوین را سرعت بخشید.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نقش ویژه چاپ در ترقی و توسعه بشری گفت: با ظهور صنعت چاپ، اطلاعات، علم و آگاهی بشری روند توسعه و تمدن نوین را سرعت بخشید.

محمود ثمینی در یازدهمین جشن صنعت چاپ لرستان که امروز 26 آذرماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی به صورت محدود در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: صنعت چاپ نقش بسزایی در انتشار و توسعه علمی بشر داشته و بسیاری از تکنولوژی های امروز مدیون و مرهون صنعت چاپ هستند.

وی تصریح کرد: هرگونه ضبط و ثبت وقایع تاریخی، بدون چاپ امکان پذیر نبود و بخش عمده ای از شناسنامه تاریخی ملت های مختلف به بهانه صنعت چاپ است که تا به امروز ماندگار مانده است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: عصر اطلاعات و ارتباطات و ظهور روزنامه نگاری در گرو صنعت چاپ به وقوع پیوست و اگر این صنعت و تلاشگران و فعالان این عرصه نبودند، افکاری که در ذهن دانشمندان، فلاسفه و نویسندگان حوزه های مختلف علمی در ادوار گذشته متبلور شده، امروز در قالب کتاب به دست ما نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه علمی بشر مرهون صنعت چاپ است

توسعه علمی بشر مرهون صنعت چاپ است