مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 20:102020-12-15فرهنگي

داستان شدن کووید 19 در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مسابقه داستانک و داستان نویسی ماجراهای کووید 19 با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مسابقه داستانک و داستان نویسی ماجراهای کووید 19 با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار می شود.

احمدحسین فتایی امروز 25 آذرماه، اظهار کرد: اولین دوره مسابقه استانی داستانک و داستان نویسی ماجراهای کووید 19 با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه، ترویج و توجه به بهداشت فردی و سلامت عمومی جامعه و ایجاد بستر مناسب برای کشف استعدادهای ادبی، با همکاری معاونت فرهنگی و مطبوعات این اداره کل و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس شرایط مندرج در فراخوان، علاقه مندان می توانند آثار طنز یا جدی خود را با ذکر دقیق مشخصات نویسنده شامل؛ نام، نام خانوادگی، سن و شماره تماس، حداکثر در قالب 5000 کلمه در قالب فایل word با فونت Bnazanin 13 و با رعایت قواعد نگارشی و دستوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: آثار ارسالی نباید قبلاً چاپ و یا در قالب فراخوان های دیگری ارائه شده باشند و می توان در قالب آن به نقش کرونا در تغییر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان شدن کووید 19 در لرستان

داستان شدن کووید 19 در لرستان