مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-15پزشكي

سیستان و بلوچستان در وضعیت ناامن غذایی قرار دارد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در بررسی های کشوری انجام شده، استان سیستان و بلوچستان در وضعیت بسیار ناامن غذایی قرار دارد و شاهد بالاترین آمار سوء تغذیه در گروه های سنی مختلف خصوصا کودکان و زنان باردار و شیرده هستیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در بررسی های کشوری انجام شده، استان سیستان و بلوچستان در وضعیت بسیار ناامن غذایی قرار دارد و شاهد بالاترین آمار سوء تغذیه در گروه های سنی مختلف خصوصا کودکان و زنان باردار و شیرده هستیم.

دکتر سید مهدی طباطبایی در اولین نشست برنامه حمایت تغذیه ای کودکان و مادران باردار و شیرده با اشاره به این موضوع که بیماری کرونا بعنوان یک تهدید بر سلامت جامعه است، افزود: در استان سیستان و بلوچستان بیشترین علت مرگ و میر مادران باردار بیماری کرونا است.

وی گفت: در طرح مدیریت و کنترل بیماری کرونا شهید سلیمانی شرایطی فراهم شده تا تیم های مراقبتی متشکل از نیرو های بسیجی، هلال احمر و داوطلبین سلامت افراد نیازمند را شناسایی و توسط تیم های حمایتی به این افراد بسته های تغذیه ای ارائه نماییم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: مولفه های اجتماعی سلامت نقش مهمی در مدیریت بیماری کرونا دارند و نیازمند همکاری تمامی نهاد ها، خیرین و سایر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در وضعیت ناامن غذایی قرار دارد

سیستان و بلوچستان در وضعیت ناامن غذایی قرار دارد