مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-15ورزشي

قرارگیری تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در لیگ برتر


سرپرست تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب گفت: با قرعه کشی انجام شده در فدراسیون فوتبال، تیم کهن دارابگرد در گروه 5 لیگ برتر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، مجتبی صالحی با بیان این خبر افزود: برای نخستین بار در داراب، تیم نوجوانان این شهرستان با سرمربی گری محمد بیغرض در لیگ برتر نوجوانان کشور بازی می کند.

وی با اشاره به اینکه حضور این تیم، سبب ساز معرفی نخبگان ورزش فوتبال پایه ای داراب به فوتبال کشور می شود، ادامه داد: بازیکنان تیم فوتبال دارابگرد طس سه سال گذشته در کنار مربی درجه یک فوتبال آسیا تمرین کرده اند و سایر کادر فنی نیز از نخبگان فوتبال داراب هستند که این امر می تواند شرایط فنی خوبی برای این رقابت ها ایجاد کند.

صالحی بیان کرد: تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در گروه 5 ، با تیم های مس کرمان، گل گهر سیرجان، البدر بندر کنگ، نوین فولاد یزد و حافظ شیراز هم گروه است و این رقابت ها به صورت رفت و برگشت، از نیمه اول دی ماه در تهران آغاز می شود.

سرپرست تیم فوتبال کهن دارابگرد ضمن تاکید بر حمایت مسئولین، ورزشکاران، پیشکسوتان و مردم داراب از این تیم، خاطرنشان ساخت: حمایت و پشتیبانی از این تیم، افتخاری دیگر را برای شهرستان کهن داراب در فوتبال کشور رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در لیگ برتر

قرارگیری تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در لیگ برتر