مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 17:352020-12-15پزشكي

پلمب 9مرکز عرضه قلیان در شهر زاهدان


مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان زاهدان از تشدید نظارت های بهداشتی در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در بازرسی انجام شده تیم های نظارتی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان زاهدان از تشدید نظارت های بهداشتی در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در بازرسی انجام شده تیم های نظارتی، 9 مرکز عرضه قلیان که بصورت مخفیانه و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت می کردند، پلمب شدند.

مهندس کدخدایی با اشاره به این موضوع که در پی شیوع بیماری کرونا و خطر انتقال ویروس، فعالیت تمامی مراکز عرضه قلیان ممنوع است، افزود: عرضه قلیان در اماکن عمومی با تجمع غیر مجاز افراد و استعمال دود قلیان خطر انتقال سایر عوامل بیماری زا را افزایش می دهد.

وی گفت: از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون با همکاری مراجع قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بیش از 47 قلیانسرا در شهر زاهدان پلمب گردید و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شد.

وی ادامه داد: هیچ قلیان سرایی در سطح شهر مجوز فعالیت ندارد واز مردم درخواست می شود در صورت مشاهده فعالیت قلیانسرا آدرس آن مرکز را به شماره 190 یا مرکز بهداشت شهرستان زاهدان به شماره تلفن 33220466 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 9مرکز عرضه قلیان در شهر زاهدان

پلمب 9مرکز عرضه قلیان در شهر زاهدان