مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-15سياسي

روحانی: تونس می تواند دروازه ورود ایران به کشور های آفریقایی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه سمیر المنصور سفیر جدید تونس با اشاره به اینکه جمهوری تونس به عنوان کشوری مسلمان، - رییس جمهور با قدردانی از مواضع جمهوری تونس در حمایت از ایران در مجامع بین المللی، گفت: جمهوری تونس می تواند دروازه ورود ایران به کشور های آفریقایی و شمال آفریقا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه سمیر المنصور سفیر جدید تونس با اشاره به اینکه جمهوری تونس به عنوان کشوری مسلمان، برادر، دوست و مهم در شمال آفریقا می تواند دروازه ورود جمهوری اسلامی ایران به کشور های آفریقایی، شمال آفریقا و اروپا باشد، تاکید کرد: روابط تهران- تونس پس از انقلاب در این کشور خوب و روبه توسعه بوده است و احساس قرابت و نزدیکی بین دو کشور بوجود آمده است.

وی با قدردانی از مواضع خوب جمهوری تونس در حمایت از جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی بویژه در برخورد با اقدامات و تحریم های ظالمانه دولت آمریکا علیه کشورمان ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در همه زمینه توسعه و تعمیق یابد.

سمیر المنصور سفیر جدید تونس نیز در این دیدار، تاکید کرد: جمهوری تونس اراده ای عمیق و توجه ویژه برای توسعه روابط همه جانبه با کشور دوست، برادر و مسلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: تونس می تواند دروازه ورود ایران به کشور های آفریقایی باشد

روحانی: تونس می تواند دروازه ورود ایران به کشور های آفریقایی باشد