مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-15سياسي

برای سیاستگذاری باید به تحقیقات علمی استناد کنیم


دکتر حسام الدین آشنا در نشست حکمرانی مبتنی بر داده و اطلاعات تأکید کرد: زمین سیاست گذاری پر از عوامل سیاسی، ایدئولوژیک، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که همگی بر سیاست گذاری تأثیر می گذارند.

- دکتر حسام الدین آشنا در نشست حکمرانی مبتنی بر داده و اطلاعات تأکید کرد: زمین سیاست گذاری پر از عوامل سیاسی، ایدئولوژیک، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که همگی بر سیاست گذاری تأثیر می گذارند.

وقتی از سیاست گذاری یا حکمرانی مبتنی بر شواهد صحبت می کنیم، یعنی آگاهانه تصمیم گرفته و بدانیم در چه زمینه ای درحال تصمیم گیری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با هفته پژوهش، نشست علمی حکمرانی مبتنی بر داده و اطلاعات با سخنرانی دکتر حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

دکتر آشنا در ابتدای این نشست تأکید کرد: جهاد دانشگاهی از نهادهای اصلی برآمده از انقلاب اسلامی است و ایسپا یکی از ثمرات اجتماعی و پژوهشی این نهاد انقلابی است.

یکی از مهمترین افتخارت ایسپا این است که تنها نهادی است که درحال حاضر نتایج نظرسنجی ها را منتشر کردهو داده هایی که متعلق به ملت است را در اختیار آنها قرار می دهد.

سایر موسسات نظرسنجی نمی توانند ادعا کنند که داده های آنها در اختیار مردم است، بلکه فقط نتایجی (از نظرسنجی ها) را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سیاستگذاری باید به تحقیقات علمی استناد کنیم

برای سیاستگذاری باید به تحقیقات علمی استناد کنیم