مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-15سياسي

«هزار آهنگ» به مناسبت بزرگداشت «احمدعلی راغب» روی آنتن می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه هزار آهنگ امشب سه شنبه 25 آذرماه، با اجرای اکبر نبوی از ساعت 20 تا 21 به صورت زنده به هنرمند متعهد و انقلابی احمدعلی راغب می پردازد و میزبان علاقه مندان خود خواهد بود.

- ، برنامه هزار آهنگ امشب سه شنبه 25 آذرماه، با اجرای اکبر نبوی از ساعت 20 تا 21 به صورت زنده به هنرمند متعهد و انقلابی احمدعلی راغب می پردازد و میزبان علاقه مندان خود خواهد بود.

مجید اخشابی خواننده، آهنگساز، پژوهشگر و مدرس دانشگاه به همراه محسن صفایی فرد نویسنده و پژوهشگر کتاب بانگ آزادی شامل خاطرات شفاهی احمدعلی راغب مهمامانان این برنامه هستند.

گفتنی است، احمد علی راغب یکی از ماندگارترین و شناخته شده ترین آهنگسازان و هنرمندان موسیقی انقلاب که طی دهه های اخیر خالق ماندگارترین ترانه ها و سرود ها در این زمینه است، در 76 سالگی پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از بیماری سرطان -سه شنبه هفته گذشته 18 آذرماه- دار فانی را وداع گفت.

از استاد احمدعلی راغب، آثار جاودانه و متنوع در حوزه موسیقی انقلاب همچون بابا خون داد ، بانگ آزادی ، خجسته باد این پیروزی ، راه رجا ، شهید مطهر ، آمریکا ننگ به نیرنگ تو ، هم شاگردی سلام ، مدرسه ها وا شده و بسیاری آثار دیگر در حافظه مردم به جامانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هزار آهنگ» به مناسبت بزرگداشت «احمدعلی راغب» روی آنتن می رود

«هزار آهنگ» به مناسبت بزرگداشت «احمدعلی راغب» روی آنتن می رود