مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-15سياسي

زالی:مدافعان سلامت یک سرمایه اجتماعی را رقم زدند


دکتر زالی با اشاره به فعالیت های کادر درمانی کشور در عرصه مقابله با کرونا و پیچیدن فرهنگ و شمیم شهادت در فضای پزشکی و سلامت کشور گفت: مدافعان سلامت یک سرمایه اجتماعی را رقم زدند.

- دکتر زالی با اشاره به فعالیت های کادر درمانی کشور در عرصه مقابله با کرونا و پیچیدن فرهنگ و شمیم شهادت در فضای پزشکی و سلامت کشور گفت: مدافعان سلامت یک سرمایه اجتماعی را رقم زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، شانزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم 25 آذر با تجلیل از خانواده دو شهید مدافع سلامت برگزار شد.

در جریان برگزاری این آیین که با حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد از خانواده شهید دکتر محمد زارع جوشقانی تجلیل شد، همچنین طی برقراری ارتباط زنده تصویری با استان گیلان از خانواده شهیده نرگس خانعلی زاده نخستین شهیده مدافع سلامت کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

دکتر علیرضا زالی در این آیین طی سخنانی ضمن تقدیر از برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در روزهای سخت و مغم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی:مدافعان سلامت یک سرمایه اجتماعی را رقم زدند

زالی:مدافعان سلامت یک سرمایه اجتماعی را رقم زدند