مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-15اجتماعي

574 زیر پوشش بهزیستی البرز/ معلولان می توانند در توسعه کشور ایفای نقش کنند


از 574 دانشجوی تحت حمایت بهزیستی استان 434 نفر افراد دارای معلولیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله حیدری ظهر امروز در حاشیه تجلیل از برگزیدگان معلول رتبه برتر کنکور سراسری که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: در کل 574 دانشجوی مشغول تحصیل تحت حمایت بهزیستی البرز هستند که از این تعداد 434 نفر افراد دارای معلولیت بوده و مابقی آنها زیرمجموعه حوزه اجتماعی بهزیستی استان یعنی فرزندان بی سرپرست، یتیم و … هستند.

وی بیان کرد: سولماز شادیان نفر برتر کنکور سراسری از استان البرز، توانستند رتبه 824 را در دانشگاه فنی دختران تهران کسب کنند و امروز به صورت سراسری از طریق ویدئوکنفرانس از سوی ریاست سازمان تجلیل شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: شادیان در سال 99 رتبه زیر 1000 در رشته طراحی پارچه به دست آوردند، در حالی که این دانشجو دارای معلولیت شنوایی است.

پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون تومان شهریه به دانشجویان معلول البرزی وی با بیان اینکه بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان هر ترم از سوی بهزیستی البرز شهریه دانشجویان البرزی دارای معلولیت پرداخت می شود، افزود: تعداد دانشجویان دارای معلولیت مشغول تحصیل 320 نفر دختر و 114 نفر پسر را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

574 زیر پوشش بهزیستی البرز/ معلولان می توانند در توسعه کشور ایفای نقش کنند

574 زیر پوشش بهزیستی البرز/ معلولان می توانند در توسعه کشور ایفای نقش کنند