مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-15دانش

محدودیت مالی مانع کارهای پژوهشی نشود


مدیر پژوهش دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: محدودیت مالی نباید مانع کارهای پژوهشی شود و در پیام نور سعی شده است این مشکل وجود نداشته باشد.

- ایسنا/زنجان مدیر پژوهش دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: محدودیت مالی نباید مانع کارهای پژوهشی شود و در پیام نور سعی شده است این مشکل وجود نداشته باشد.

رویا کرمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با پژوهش در دانشگاه پیام نور، اظهارکرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه باز با بسترهای مطلوب برای آموزش از راه دور است که در کنار آموزش، بر پژوهش به صورت ویژه تاکید می کند و در این راستا با فراهم آوردن امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و بهره مندی از اساتید مجرب تلاش می کند، نقش و مسئولیت خود در توسعه کاربردی مرزهای دانش را به خوبی ایفا کند.

این مسئول در رابطه با بودجه پژوهش اختصاص داده شده به دانشگاه پیام نور استان، تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور با توجه به تحریم های همه دستگاه های دولتی دارای محدودیت هایی است که دانشگاه پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نیست اما ابتکار دانشگاه پیام نور در این امر تاکید بر درآمدزایی و استفاده از درآمدها برای توسعه پژوهش است.

مدیر پژوهش دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه امسال حسن کرمی از اساتید شیمی دانشگاه پیام نور استان در میان دانشمندان 2 درصد برتر دنیا قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت مالی مانع کارهای پژوهشی نشود

محدودیت مالی مانع کارهای پژوهشی نشود