مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-15سياسي

رسانه را باید بر اساس دین باز تعریف کنیم/ لزوم توجه به حوزه شناسی پژوهش دینی


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه را باید بر اساس دین باز تعریف کنیم، بر ضرورت توجه به حوزه شناسی پژوهش دینی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله احمد مبلغی در مراسم هفته پژوهش در مدرسه عالی فقه و علوم انسانی با اشاره به اینکه پژوهش های دینی را باید به عرصه آموزش بیاوریم، اظهار داشت: نسبت آموزش و پژوهش ما تعریف نشده است در متن آموزش ما نه فراورده های پژوهش های جدید ما و نه نتیجه های روش شناسی های ما هیچکدام حضور پیدا نمی کند.

اهداف پژوهش دینی باید تعریف و مشخص شود وی با اشاره به اینکه پژوهش به ویژه در حوزه های علمیه از نظر آسیب های روشی و اولویت بندی، با کاستی ها، خلأها و آسیب هایی مواجه است، گفت: باید در یک مرحله پیشینی از نظر رتبه ای، پژوهش پژوهی دینی داشته باشیم، به این معنا که خود پژوهش دینی را مورد پژوهش قرار دهیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر این پژوهش صورت گیرد، ریل گذاری، اولویت بندی پژوهشی و همه شئون متعلق به پژوهش دینی در این پژوهش دینی شناخته می شود، افزود: در عرصه پژوهشی در حوزه دین هفت محور اساسی، مهم و جدی دارد و هر کدام از آنها نیازمند مطالعات و بحث های ویژه ای است که نقش آن به شکل مستوفا ولو نسبی ارائه و عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه را باید بر اساس دین باز تعریف کنیم/ لزوم توجه به حوزه شناسی پژوهش دینی

رسانه را باید بر اساس دین باز تعریف کنیم/ لزوم توجه به حوزه شناسی پژوهش دینی