مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-15اجتماعي

مجوز به نام اداره، تردد به کام امور شخصی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد درون شهری از ساعت 21 تا 4 بامداد تاکنون، 534 فقره جریمه برای متخلفان اعمال شده است.

- انتقاد رییس پلیس راهور زنجان از ترددهای غیرمجاز مجوزدار؛ مجوز به نام اداره، تردد به کام امور شخصی ایسنا/زنجان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد درون شهری از ساعت 21 تا 4 بامداد تاکنون، 534 فقره جریمه برای متخلفان اعمال شده است.

سرهنگ عباس مظفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اعمال قانون محدودیت تردد درون شهری از ساعت 21 تا 4 بامداد، اظهار کرد: از آغاز محدودیت های تردد بین شهری در استان زنجان تاکنون، حدود 534 فقره جریمه اعمال شده است.

وی در رابطه با مشکل تردد افرادی که در شیفت شب کار می کنند، افزود: اسامی افرادی که در شیفت شب در ادارات، کارخانجات، آتش نشانی، کادر درمان و غیره کار می کنند، همراه با شماره پلاک ماشین و محل کار باید توسط مدیر مجموعه به پلیس اعلام شود.

این مسئول با بیان اینکه حذف جریمه های اعمال شده برای کارکنان شیف شب پس از اتمام طرح محدودیت های تردد و بررسی انجام خواهد شد، تصریح کرد: اکنون مشکل موجود در محدودیت های تردد درون شهری، تردد ماشین های مجوزدار برای انجام کارهای شخصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز به نام اداره، تردد به کام امور شخصی

مجوز به نام اداره، تردد به کام امور شخصی