مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-15اجتماعي

ممنوعیت واگذاری زمین در اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد جهت احداث قبرستان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران اجازه مکاتبه برای واگذاری انفال برای احداث قبرستان را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک حسینی ممنوعیت واگذاری هرگونه زمین در اراضی ملی ،منابع طبیعی و محیط زیست برای احداث قبرستان را اعلام کرد.

دادستان مرکز استان در ادامه از برخورد قانونی با مدیران متخلف در این زمینه اظهار کرد: واگذاری اراضی ملی و محیط زیست و انفال جهت اختصاص به قبرستان و آرامستان ممنوع بوده و از مصادیق تصرف و تخریب اراضی ملی و تضییع حقوق بیت المال محسوب و با مدیران برخورد شدید خواهد شد.

ملک حسینی در خصوص انجام عملیات تعیین حدود آرامستان ها گفت: امسال آرامستان هایی که سنوات گذشته، بدون در نظر گرفتن حقوق عامه و حتی سلامتی مردم به علت قرار گرفتن در اراضی ملی، و بالادست منابع آب در شمال شهر، در میان فضای جنگل و اراضی ملی واگذار شده اند، وفق مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال تحدید حدود شده و از این بعد هر گونه واگذاری ممنوع است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در دستورالعملی به کلیه مدیران دولتی از جمله منابع طبیعی، محیط زیست، اوقاف و سازمان تبلیغات اعلام شده که به هیچ وجه، حق نامه نگاری یا واگذاری اراضی ملی جهت آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واگذاری زمین در اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد جهت احداث قبرستان

ممنوعیت واگذاری زمین در اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد جهت احداث قبرستان