مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-15سياسي

‍ تقویت روحیه پژوهشی مهمترین اقدام در ایجاد جامعه علمی است


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه تقویت روحیه پژوهشی مهمترین اقدام در ساخت جامعه علمی است گفت: توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون توجه به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تحقیق و پژوهش را می توان عنصر نجات دهنده انسان و عامل بلوغ و دستیابی او به زندگی آرمانی دانست بیان کرد: امروزه جوامع برای دستیابی به اهداف و آرمان ها، پیشرفت و توسعه و روش های بهینه زندگی، تنها از پژوهش و تحقیق سود می جویند.

وی عنوان کرد: می توانند با عمل به وظایف بسیار مهم خود در این برهه بسیار حساس تاریخی، به ارتقای جایگاه ایران در ساختار جدید جهان، کمک تعیین کننده ای کنند که این مسئله مسوولیت دانشگاهیان را در حیطه های مختلف از جمله پژوهش که از وظایف قابل توجه این قشر است سنگین تر می کند.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تاکید کرد: توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون توجه به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود و در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بدون انجام پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود افزود: عمومی کردن پرسشگری و تقویت روحیه پژوهشی از مهمترین اقدامات برای ساختن جامعه علمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ تقویت روحیه پژوهشی مهمترین اقدام در ایجاد جامعه علمی است

‍ تقویت روحیه پژوهشی مهمترین اقدام در ایجاد جامعه علمی است