مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-15فرهنگي

جشنواره اوج هنر امسال ویژه کنگره ملی شهدا دارالعباده برگزار می شود


دبیر جشنواره اوج هنر با اشاره به برگزاری مجازی این جشنواره گفت: علاقه مندان تا 15 بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

- عالیه مهرابی در گفت و گو با خبرنگار فارس در یزد، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا یی و محدودیت ها جشنواره اوج هنر امسال مجازی و ویژه کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعلم و دارالعباده یزد برگزار می شود.

وی با اشاره به این که  این جشنواره در دو محور موضوعی سرداران شهید یزد و سیره و سبک زندگی شهدا برگزار می شود، افزود: هنر مندان می توانند با آثار خود، در رشته های شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه، مستند، پوستر، نقاشی، موشن گرافی و خوشنویسی در این جشنواره مجازی شرکت کنند.

دبیر جشنواره اوج هنر گفت: هنرمندان برای شرکت در جشنواره می بایست حداقل یک پست و حداکثر سه پست تا 15 بهمن در صفحه خود در اینستاگرام بارگزاری کند، پست ها با هشتگ #کنگره4000شهید_یزد به منظور شرکت در مسابقه بارگزاری شود، صفحه ی جشنواره اوج هنر به آدرس @owjhonar_yazd نیز در پست آورده شود.

مهرابی با اشاره به این که به سه اثر برتر در هر بخش هنری این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اظهار کرد: هنرمندانی که دسترسی به اینستاگرام ندارند، می توانند آثار خود را به ایمیل owjhonar@gmail.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره اوج هنر امسال ویژه کنگره ملی شهدا دارالعباده برگزار می شود

جشنواره اوج هنر امسال ویژه کنگره ملی شهدا دارالعباده برگزار می شود