مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-15اجتماعي

اجرای کمربند سبز شهرستان اردکان سرعت گرفت


فرماندار اردکان در جلسه هماهنگی اجرای طرح کمربند سبز این شهرستان از شهر عقدا تا اردکان که توسط مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو اجرایی می شود، بر تسریع در اجرای این طرح تاکید کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار اردکان در جلسه هماهنگی اجرای طرح کمربند سبز این شهرستان از شهر عقدا تا اردکان که توسط مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو اجرایی می شود، بر تسریع در اجرای این طرح تاکید کرد.

بهروز شهابی زاد روز گذشته در این جلسه با تقدیر از عزم این شرکت برای ایفای مسئولیت های اجتماعی، ایجاد فضای سبز در محور استقرار صنایع را اقدام مؤثری برای کاهش آلودگی های هوای ناشی از صنایع مستقر دانست و افزود: ایجاد فضای سبز، می تواند مشکل ریزگردها و تثبیت خاک را نیز که سالیان متمادی از مشکلات شهرستان بوده مرتفع سازد.

وی بر لزوم شناسایی گونه های سازگار با منطقه تأکید و اظهار کرد: ایجاد زیبایی بصری در محور یادشده همراه با فضاهای مناسب رهگذر به ویژه در نزدیکی شهرها می تواند از اهداف اجرای این طرح باشد.

شهابی زاد با بیان این که همواره باید نگاه فراگیر شهرستانی در اجرای پروژه ها وجود داشته باشد؛ از مدیران مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو خواست تا طرح کمربند سبز از شهر عقدا آغاز و تا اردکان ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کمربند سبز شهرستان اردکان سرعت گرفت

اجرای کمربند سبز شهرستان اردکان سرعت گرفت