مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-15سياسي

از توجه به زندان هارون الرشید تا حریم بلاتکلیف منطقه 15


اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع مشکلات منطقه 15 از سوی رابط شورایاران منطقه، به بیان نظرات خود در خصوص وضعیت منطقه 15 پرداختند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع مشکلات منطقه 15 از سوی رابط شورایاران منطقه، به بیان نظرات خود در خصوص وضعیت منطقه 15 پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا نژاد بهرام با بیان این که مسئله حریم و بافت فرسوده دو مشکل مهم منطقه 15 است، گفت: به دلیل نامشخص بودن وضعیت حریم شاهد بلاتکلیفی در منطقه 15 هستیم به گونه ای که شهر قیام دشت که از محدوده این منطقه جدا شده دارای آرای کمیسیون ماده صد است که حالا با جدا شدنش از تهران این آرا بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان این که یک نوع نابه سامانی در حریم این منطقه داریم که از دستگاه های مختلف درخواست کردیم که به آن ورود کند، اما تاکنون به نتیجه نرسیده ایم، اظهار کرد: بحث بافت فرسوده نیز بسیار مهم است به گونه ای که هفت درصد مساحت این منطقه را بافت فرسوده تشکیل داده و به تازگی نیز 150 هکتار دیگر به بافت فرسوده این منطقه اضافه شده است.

که باید فکری به حال آن کرد، البته خوشبختانه دو محله اتابک و مینابی به عنوان محلات پایلوت نوسازی بافت فرسوده انتخاب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توجه به زندان هارون الرشید تا حریم بلاتکلیف منطقه 15

از توجه به زندان هارون الرشید تا حریم بلاتکلیف منطقه 15