مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-15اجتماعي

تکمیل پروژه پایدار سازی خطوط انتقال آب یاسوج/ پوشش 40درصدی شهر


مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل پروژه پایدار سازی خطوط انتقال آب یاسوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیض الله پاسره پیش از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: آب قریب به 40 درصد مردم شهر یاسوج از خط منبع تنگ کناره و خط انتقالی که به ناچار باید از رودخانه بشار عبور کند، تأمین می شود که این خط انتقال همواره در فصل زمستان و در ماه های پر بارش دچار حادثه و تخریب شده و آب بخش زیادی از مناطق یاسوج دچار قطعی و چالش می شد.

وی با بیان اینکه عبور این خط انتقال آب از مسیر رودخانه بشار بدون شک این تبعات را نیز داشت و ما برای حل این مشکل به جای جنگ با طبیعت دو ایده را پیش بردیم، اظهار کرد: یک خط انتقال را از سقف پل و یکی را نیز در محفظه بتی از زیر بستر رودخانه عبور دادیم و این پروژه 20 میلیارد ریالی به گام آخر رسید و تست عملیاتی نیز شد.

پاسره با تقدیر از همکاری مسئولین معاونت عمرانی استانداری و راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: اعتبار دو میلیارد تومانی این پروژه از محل اعتبارات سیل و تنش آبی تأمین شده است.

مدیرعامل آبفای استان گفت: اگر بنا به هر دلیلی یکی از خطوط دچار قطعی خواسته و یا ناخواسته شود، خط دوم وارد مدار آبرسانی می شود و شهروندان گرامی مرکز استان با قطعی و چالش آب مواجه نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه پایدار سازی خطوط انتقال آب یاسوج/ پوشش 40درصدی شهر

تکمیل پروژه پایدار سازی خطوط انتقال آب یاسوج/ پوشش 40درصدی شهر