مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-15سياسي

موضوعات موشکی ما خار چشم دشمنان شده است


وزیر دفاع با بیان اینکه موضوعات موشکی ما گرچه خار چشم دشمنان شده است و ما هر روز توان و قدرت موشکی خود را تقویت کرده ایم گفت: فرهنگ شهادت اولی تر از همه این پیشرفت ها است و ملتی که فرهنگ شهادت داشته باشد سلطه پذیر نیست.

- وزیر دفاع با بیان اینکه موضوعات موشکی ما گرچه خار چشم دشمنان شده است و ما هر روز توان و قدرت موشکی خود را تقویت کرده ایم گفت: فرهنگ شهادت اولی تر از همه این پیشرفت ها است و ملتی که فرهنگ شهادت داشته باشد سلطه پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست مشاوران ایثارگر وزرا که با حضور مدیران بنیاد شهید کشور در محل ستاد وزارت دفاع برگزار شد با درود به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و به ویژه شهید دانشمند دکتر فخری زاده اظهار کرد: حرکت ها و اقدامات خوبی در زمان مدیریت جناب آقای مهندس اوحدی در بنیاد شهید به وجود آمده است و بنده در جلسات هیات دولت تلاش و کوشش این برادر ارجمند را در دفاع از حقوق خانواده شهدا و ایثارگران از نزدیک شاهد هستم.

امیر حاتمی با بیان اینکه وزارت دفاع همچنان در حال و هوای شهادت دکتر فخری زاده هست و داغ فقدان این دانشمند عزیز همچنان بر ما سنگینی می کند گفت: رهبر معظم انقلاب پس از ترور شهید دانشمند فخری زاده فرمودند؛ دو موضوع مهم را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات موشکی ما خار چشم دشمنان شده است

موضوعات موشکی ما خار چشم دشمنان شده است