مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-15دانش

بررسی زیرساخت ها و الزامات آموزش مجازی در عصر کرونا


در دومین وبینار تحولات آموزش عالی مدیران مراکز فناوری اطلاعات دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و صنعتی اصفهان از چالش های آموزش غیرحضوری و دستاوردهای آن سخن گفتند.

- در دومین وبینار تحولات آموزش عالی مدیران مراکز فناوری اطلاعات دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و صنعتی اصفهان از چالش های آموزش غیرحضوری و دستاوردهای آن سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی امینی، مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف، در دومین وبینار تحولات آموزش عالی که عصر امروز به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم برگزار شد به ارائه توضیحاتی در خصوص سامانه آموزش غیرحضوری دانشگاه صنعتی شریف پرداخت و درباره ی نیازمندی های اصلی زیرساخت شبکه گفت: تامین پهنای باند مناسب براساس برآوردهای انجام شده، دسترسی پذیری بالا و اتکاپذیری با اتصالات افزونه، لحاظ نمودن وضعیت شبکه دانشجویان و استادان و ارائه راه حل و توجه به نیازهای ارائه آموزش به صورت سنکرون و ناسنکرون از جمله این نیازها است.

وی در ادامه ناپایداری شبکه و تغییرات مکرر در اتصالات و مسیریابی را از مشکلات شبکه و اینترنت در کشور دانست و افزود: یکی دیگر از مشکلات شبکه و اینترنت در کشور، هزینه بالای اتصالات فیبر نوری است که در سال جاری، هزینه اینترانت مخابرات شش تا هشت برابر افزایش یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی زیرساخت ها و الزامات آموزش مجازی در عصر کرونا

بررسی زیرساخت ها و الزامات آموزش مجازی در عصر کرونا