مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-15سياسي

ترک حزب جمهوریخواه توسط یک عضو کنگره آمریکا در اعتراض به ترامپ


یک نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در اعتراض به رد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط ترامپ حزب جمهوریخواه را ترک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از سی ان ان، پل میچل نماینده ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که در اعتراض به اقدام ترامپ در به رسمیت نشاختن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حزب جمهوریخواه را ترک می کند.

میشل در نامه ای خطاب به رونا مک دانل رییس کمیته ملی حزب و کیون مکارتی رهبر اقلیت جمهوریخواه در مجلس نمایندگان کنگره نوشت: رییس جمهور و تیم حقوقی وی نتوانسته اند مدارک اساسی که نشان دهد در انتخابات تقلب شده است یا تخلف های اداری در سطح گسترده به گونه ای که بر نتیجه انتخابات تأثیر بگذارد ارائه کنند .

در این نامه میشل از رفتار برخی اعضای رهبری حزب که نظریات بی اساس توهم توطئه را تأیید می کنند و از فرایند انتخاباتی به دلیل منافع سیاسی دفاع نمی کنند ابراز ناامیدی کرده است.

این در حالی است که ترامپ همچنان نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سوم نوامبر برگزار شد را قبول ندارد و هنوز تلاش می کند به پیروزی جو بایدن کاندیدای دموکرات ها در دادگاه ها شکایت کند اما تا کنون همه اقداماتش شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک حزب جمهوریخواه توسط یک عضو کنگره آمریکا در اعتراض به ترامپ

ترک حزب جمهوریخواه توسط یک عضو کنگره آمریکا در اعتراض به ترامپ