مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-15سياسي

آزادسازی 10 زندانی جرائم غیر عمد از سوی خیرین شهرستان نقده آذربایجان غربی


عسگر بدلی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نقده آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری گفت: به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 10 نفر زندانی جرائم غیر عمد و مالی پس از طی مراحل اداری و با حضور .

- مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نقده آذربایجان غربی گفت: در آستانه سالگرد شهادت سلیمانی 10 نفر زندانی جرائم غیر عمد و مالی از سوی خیرین شهرستان پس از طی مراحل اداری آزاد شدند.

عسگر بدلی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نقده آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری گفت: به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 10 نفر زندانی جرائم غیر عمد و مالی پس از طی مراحل اداری و با حضور مسئولین شهرستانی آزاد شدند.

بدلی در ادامه تصریح کرد: این اقدام شایسته و کم نظیردر راستای رزمایش کمک مومنانه که از ابتدای سال جاری در چند مرحله با ارزش بیش از 150 میلیون تومان جهت تامین بسته های معیشتی انجام شده بود در قالب متفاوت با مشارکت خیرین دانشجو همچنین حمایت های فرمانده سپاه نقده با مساعدت حدود 60 میلیون تومانی منجر به آزاد سازی 10 نفر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 10 زندانی جرائم غیر عمد از سوی خیرین شهرستان نقده آذربایجان غربی

آزادسازی 10 زندانی جرائم غیر عمد از سوی خیرین شهرستان نقده آذربایجان غربی