مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-15سياسي

60 روستای جیرفت کرمان در انتظار آب/ مردم تا کی باید قربانی دروغ ها باشند؟


بهرام امیری در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: هشت سال از 3 دوره خدمتم در شورای شهر جیرفت و همچنین به عنوان نماینده کرمان در شورای عالی استان ها پیگیر آب آشامیدنی بسیاری از روستاهای بخش ساردوییه شهرستان جیرفت که حدودا 60 روستا هستند بودم، اما تاکنون به نتیجه نرسیدم.

لوله گذاری هایی که نیمه کاره رها شده اند امیری ادامه داد: برای آب آشامیدنی برخی از این روستاها لوله گذاری کرده اند ولی نیمه کاره رها شده اند.

روستای دیمند گویگان که چندین بار از آنجا و برای مشکل آب شرب آن به اداره آبفا مکاتبه کردم اما با گذشت 8 سال هنوز کوچکترین اقدامی برای اهالی روستا در رفع مشکل آب شرب شان برداشته نشده است.

وی افزود: در این روستا امسال بیست روزی برای مشکل آب شرب لوله گذاری کرده و بعد آنها را جمع آوری کردند با تماس های مکررم با پیمانکار پروژه اعلام کرد نقشه کار تغییر کرده و به ما اعلام شده اعتبار و بودجه ای کافی برای ادامه کار نداریم.

فردا به چه رویی صندوق انتخابات را به این روستاها بفرستیم عضو شورای عالی استان ها گفت: فردا با چه رویی صندوق انتخابات را به این روستاها بفرستیم؟ تا کی باید جواب مردم را با دروغ بدهیم؟ اهالی این روستاها در بحرانی ترین وضعیت ممکن زندگی می کنند که باید به حال و روزشان گریست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 روستای جیرفت کرمان در انتظار آب/ مردم تا کی باید قربانی دروغ ها باشند؟

60 روستای جیرفت کرمان در انتظار آب/ مردم تا کی باید قربانی دروغ ها باشند؟