مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-15اقتصادي

تشکیل بیش از 3 میلیارد ریال پرونده قاچاق در یزد از ابتدای سال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از انجام بیش از هشت هزار و 800 مورد بازرسی طی هشت ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: طی این مدت 88 فقره پرونده قاچاق به ارزش سه میلیارد و 164 میلیون و 485 هزار ریال تشکیل شده است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از انجام بیش از هشت هزار و 800 مورد بازرسی طی هشت ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: طی این مدت 88 فقره پرونده قاچاق به ارزش سه میلیارد و 164 میلیون و 485 هزار ریال تشکیل شده است.

محمد رضا علمدار یزدی در ادامه ی اعلام این خبر، در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بیش از یک هزار و 60 مورد گشت مشترک در زمینه کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی انجام شده است.

وی همچنین تاکید کرد: ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت گزارش ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها از اولویتهای این سازمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، علمدار یزدی در پایان نیز از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران فروشی، مراتب را با تلفن 124 در میان گذاشته و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 3 میلیارد ریال پرونده قاچاق در یزد از ابتدای سال

تشکیل بیش از 3 میلیارد ریال پرونده قاچاق در یزد از ابتدای سال