مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 02:352020-12-14بين الملل

سفارتخانه های آمریکا آماج امواج مایکروویو پرقدرت


امواج مایکروویو پرقدرت بر انسان اثر می گذارد و سر انسان به عنوان یک آنتن گیرنده برای امواج مایکروویو در طیف فرکانس پایین گیگاهرتز عمل می کند.

- برگزاری فارس ـ گروه غرب از نگاه غرب: بر اساس گزارشی که نشنال آکادمیز منتشر کرده، به نظر می رسد بیماری اسرارآمیزی که آن دسته از کارکنان سفارتخانه های آمریکا و مامورین سیا را درگیر کرده که طی چهار سال گذشته به کشورهای کوبا، چین، روسیه و چند کشور دیگر رفت و آمد داشته اند، مایکروویو پرقدرت عامل آن باشد.

کمیته ای مرکب از 19 متخصص در زمینه پزشکی و سایر حوزه ها به این نتیجه رسیده اند که توان رادیوفرکانسی مستقیم و پالسی موجه ترین عامل برای توضیح این بیماری باشد که آن را سندروم هاوانا نامیده اند.

این گزارش اشاره نکرده که چه کسی در سفارتخانه ها هدف قرار گرفته یا چرا هدف قرار گرفته اند، اما فناوری پشت این تسلیحات مورد ظن کاملا شناخته شده است و تاریخ آن به مسابقه تسلیحاتی جنگ سرد بین آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی بازمی گردد.

سلاح های مایکروویو پرقدرت در اصل برای از کار انداختن تجهیزات الکترونیک طراحی شده بودند، اما همان طور که گزارش های مربوط به سندروم هاوانا نشان می دهد، این پالس های انرژی می توانند به انسان ها نیز آسیب برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارتخانه های آمریکا آماج امواج مایکروویو پرقدرت

سفارتخانه های آمریکا آماج امواج مایکروویو پرقدرت