مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 19:252020-12-14اقتصادي

اعلام خسارت ترکیدگی لوله نفت مارون به منابع طبیعی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: خسارت ترکیدگی لوله انتقال نفت مارون در بخش میانکوه و آتش سوزی که به دنبال آن ایجاد شد در برآورد اولیه حدود پنج میلیارد تومان ارزیابی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سیداسماعیل صالحی گفت: خسارت ترکیدگی لوله انتقال نفت مارون در بخش میانکوه و آتش سوزی که به دنبال آن ایجاد شد در برآورد اولیه حدود پنج میلیارد تومان ارزیابی شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بعد از حادثه ترکیدگی لوله انتقال نفت مارون یک گروه کارشناسی از منابع طبیعی استان به منظور بررسی خسارات اولیه در عرصه های جنگلی، مرتعی و آلودگی خاک به منطقه اعزام شد.

وی افزود: به استناد بند ب ماده 12 قانون افزایش بهره وری میزان خسارت وارد شده در برآورد اولیه پنج میلیارد تومان است که قطعا این میزان در روز های آینده و با برآورد همه جانبه و کامل تر خسارت افزایش خواهد داشت.

صالحی اضافه کرد: قطعا در این حادثه آلودگی وارد منابع آب زیرزمینی شده است و این آلودگی از طریق زراعت و شیلات وارد چرخه زنجیره غذایی مردم خواهد شد و این موضوع به مرور زمان مشخص می شود.

وی گفت: دود حاصل از سوختن نفت با بارندگی روز های آینده مجدد به زمین باز خواهد گشت و همین امر مجدد باعث الودگی خاک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام خسارت ترکیدگی لوله نفت مارون به منابع طبیعی

اعلام خسارت ترکیدگی لوله نفت مارون به منابع طبیعی