مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 18:002020-12-14اقتصادي

احیای بافت های فرسوده حاشیه نشینی در شهرها را ساماندهی می کند


عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری گفت: با احیا بافت های فرسوده شهری فرصتی فراهم می شود تا جمعیت ساکن در حاشیه شهرها به محلات مرکزی شهر برگردند و حیات مجددی به محلات قدیمی بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آیینی روز دوشنبه در سفر یک روزهبه استان یزد در جلسه ای با حضور مدیران و کارشناسان بخش زمین و مسکن، با اشاره به شاخص های موجود در بخش مسکن، استان یزد را یکی از استان های پیشاز در عرضه مناسب مسکن دانست و اظهار داشت: برنامه ریزی مناسب برای تامین مسکن آتی یکی از مهمترین اهداف بلندمدت وزارت راه و شهرسازی است.

وی با تاکید بر اینکه زمین یکی از سرمایه های ملی کشور محسوب می شود، افزود: این سرمایه ملی که نقش بسزایی را در تامین مسکن متقاضیان و خانواده ها و زوج های جوان فاقد مسکن دارد، می تواند ابزار مهمی برای فعالان و برنامه ریزان بخش مسکن باشد و ما باید نسبت به این سرمایه ملی حساس باشیم و به آن اهمیت دهیم.

آیینی در ادامه این نشست با اشاره به وجود ظرفیت های بالای بافت های فرسوده در تامین زیرساخت ها و امکانات شهری مناسب، توجه به این بخش از شهر را که خالی از سکنه شده را مهم دانست و افزود: این بافت فرسوده فرصتی است تا برنامه ریزان بخش مسکن با وجود تمام پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این امر اهتمام ورزند و با باز زنده سازی و بازگشت جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بافت های فرسوده حاشیه نشینی در شهرها را ساماندهی می کند

احیای بافت های فرسوده حاشیه نشینی در شهرها را ساماندهی می کند