مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 17:152020-12-14سياسي

اعلام برنامه های شبکه اشراق در یلدای «دور از هم»+ جزییات


مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان گفت: شبکه اشراق در ویژه برنامه «چله گئجه سی» با دکور ویژه و المان های بومی و محلی فضای شب یلدای خانواده های زنجانی را بازآفرینی می کند.

- محسن لطیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال شیوع ویروس کرونا شب یلدای متفاوتی نسبت به سال های گذشته رقم خواهد زد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان تصریح کرد: امسال در شبی که خانواده ها باید برای غلبه بر این ویروس منحوس از دورهمی پرهیز کنند، رسانه ملی برای اینکه بتواند جای خالی این دورهمی ها را به شایستگی پر کند برنامه ریزی خوبی را برای این موضوع انجام داده است .

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این راستا برنامه های متنوعی را برای شب یلدای خانواده های زنجانی تدارک دیده است، گفت: شبکه اشراق در ویژه برنامه چله گئجه سی با دکور ویژه و المان های بومی و محلی فضای شب یلدای خانواده های زنجانی را بازآفرینی می کند.

لطیفی ادامه داد: حضور هنرمندان و خواننده های بومی و محلی، موسیقی آذری و آشقی، قصه گویی،  ارتباط تصویری با بخش کرونا بیمارستان ها، گزارش از تلاش مدافعان سلامت، گزارش ویژه اهدای گل به پرستاران به دلیل تقارن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با شب یلدا، دعوت از پرستار نمونه برای حضور در برنامه و تقدیر از وی به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های شبکه اشراق در یلدای «دور از هم»+ جزییات

اعلام برنامه های شبکه اشراق در یلدای «دور از هم»+ جزییات